Pool

Idag kom paketet som jag väntat på. I och för sig har väntan varit ok, att skivan varit slutsåld är bara trevligt. Efter tredje lyssningen är jag totalt såld, nu sitter små rader och gnager. Som alltid de rätta orden i rättan tid. Allt går att rellatera till alltet eller till inget. Grymma texter, fraser och ord staplade på varandra. Det här inte p3 pop utan nu är det rätt igen, så exakt.  

"Det är sättet du rör mig på och sättet du får det svåra att bli lätt. Det är sättet du sover och sättet som du vaknar och vänder dig nära. /.../ Det är sättet du fångar mitt dåliga humör och på nåt sätt gör allt bra."


"När du tappat dig helt, när du släcker om natten och tystnaden i ditt rum känns så stor att du inte kan andas. Blunda då hårt och viska att, allting kommet bli bra. "

Kommentarer
Postat av: Blondinberit

Idag är det Lill-Lördag!!!!

Ska du ut och supa ikväll???

Postat av: Ida

Aaaww!

2008-04-09 @ 14:31:02
URL: http://fleoour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback