Liksom förtrollad

image445Om Patrik läser det här kommer han skratta och le på värmländska. Men, vissa saker rår man inte för. Det säger klick. Kärlek vid första lyssningen. Kärlek vid första stråfen. Kärlek vid första ögonkastet. Det var då, lyckan bländade mig förra vintern och han sjöng i mina öron. Lasse Lindh släpper nytt 19 mars och jag räknar ner, känner mig mer förväntansfull än förut. Lösning på problemen. Relatera till orden. Jag vill också kunna skapa textrader som stannar kvar och förändrar, i alla fall förändrade han mig. Försök motstå de ögonen, det leendet, den rösten. (Ja, Jenny jag vet vem han är lik)

Lyssna 
Vi träffades liksom på chans/På nått sätt rammlade vi in i varann/Tänk att nått jag som jag trodde var så svårt kunde vara så lätt/ Vi träffades liksom på chans/ Två katter på skydd från regnet nånstanns/Aldrig har kärlek drabbat mig så/


Kommentarer
Postat av: Anonym

toka!!!
fy fan va snygg bidlen är ;P shit !!!! och så är dte du som tagit bilden hah helt galet!!
tycker du borde ringa dennes look-a-like för jag tror han inte är helt off.... gammal kärkel rostar aldrig babe;)

kramar a.

2008-03-01 @ 18:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback