Att längta är att vänta på något bra

 Underbart. En hel helg där varje minut har varit magisk. Längtan är bra ibland. Att vardagen nu återigen inträder känns dessto mindre trevligt, dagen kommer kännas som en enda lång uppförsbacke och det som nu tar vid känns som en evighet.  Två hela dagar tillsammans efterföljs nu av okänd tid ifrån varandra. Vi har utnyttjat varje minut dessa dagar. Lördagen blev en heldag längre upp i landskapet vid Siljan och natten blev sen. Jag vill också ha en långbrygga. Banden spelade bra och öronen led bara en aning. Gårdagen hanns en blandad kompott med, jag fick se mig besegrad i allt från minigolf, yatzy och kubb. Pinsamt. Sena kvällar och långa sovstunder nästkommande dag förutom nu då det slutligen blev hejdå- sägande på morgonkvisten. Tomhet.




Härligt....


Kommentarer
Postat av: lilla my

mysigt värre!!!
vad är dte för tröja du har på dig? den gula? var hittar jag en sån:)?
tack!

2007-07-23 @ 12:35:28
Postat av: Hanna

låter som om helgen varit till belåtenhet;) härligt!!! själv så spyr jag snart på vädret... kom hit och sorid lite solsken emma!

2007-07-24 @ 11:28:51
Postat av: Elin

Borde ha gömt mig utanför hos dina päron i helgen, fan ville ju sett er, hade velat säga hej men ville inte störa heller haha... jaja blir väl fler gåger:) (klart dte blir!!!!)
hoppas d har inflyttningfest framöver iaf och att man blir bjuden förstpss;)
kramen

2007-07-26 @ 16:19:28
Postat av: Emma

Den gula toppen är från VILA. Jag hittade den i Uppsala=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback