Ett blankt papper.


Sånt här går jag igång på. Block med tjocka vita sidor redo att fyllas. Som bäst trivs jag när jag dessutom hittar en penna i mitt pennfodral som har alla egenskaper -glider fram över pappret, är svart och lite á caligrafi-hållet-känslan. Har varit på en fantastisk
sittning, en suveränt initativ med underbara föreläsare. Så bra så att man nickar åt varenda ord som sägs. Tack Mattias  och Navid

Jag gick nedför den gamla stentrappan och fortsatte att fundera över min tillvaro och frågan som vi fick:
- Vad vill du göra som du inte gör?
Svaret kom snabbt, jag vill skriva med båda händerna. Kanske är det en metafor för att jag vill använda mina händer mer än vad jag gör idag. Jag vill hem till mina pensalar och låta tankarna färgas.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback