En onsdag med mig

I onsdags var före och efter. Det var dagen.  En dag vi jobbat inför hela våren. Tillsammans med 1467 medbogare har vi funderat på framtiden och vad vi vill.

Jag vaknade med handsvett (inte normalt) Jag åt frukost med handsvett. Jag borstade tänderna med handsvett. Jag gick till jobbet med handsvett. Jag steg in i konferenslokalen med handsvett.
Sen tog den slut. Nästan.

Som vanligt var mitt största problem egentligen vad jag skulle ha på mig. Det var en dag där jag antingen kunde välja att utnytja mina blotta 25 år eller leka att jag var lika gammal som alla andra. Jag valde det första alternativet. Sen rockade vi. Mina öron värkte, headsettet var tungt på mina små. Men jag rockade. Vi rockade. Allt rockade. Nu går vi vidare i vårat arbete med varumärket. Med oss har vi alla medborgarnas tankar och alla politikers, små färgglada lappar som påminner oss om att vi alla är rätt lika. En basal trygghet är viktigast. Sen kan vi få bli bäst. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback