Söndagshuvudvärk.

Nu är vi inflyttade. Jag trodde inte det skulle kännas så fantastiskt underbart som det gör på en gång, men det gör det. Sitter i den nya soffan och myser. Popcorn på gång och allt är bra, riktigt bra. Idag har varit vår sätta-upp-allt-som-ska-sitta-på-väggarna-dag. Men, allt kom inte upp. Mina tavlor står fortfarande lutade mot väggarna. Hur kan det vara så att där mina tavlor ska sitta är det betongvägg? Galet irriterande och faktiskt pinsamt nog lite ledsamt. Men, det kommer lösa sig men jag hade velat ha upp allt idag. Allt. Allt på vår sätta-upp-allt-som-ska-sitta-på-väggarna-dag som snarare blev till en sätta-upp-allt-som-INTE KRÄVER JÄRNSPIKAR-dag. En söndag som sambo. Vecka två börjar imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det härligt att vara sambo! Alltid någon att dela vardagen med! Härligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback