Det där med överraskningar

Så har vi avklarat del 2 av födelsedagsfirandet också, eller kanske snarare del 3 (men egentligen del 1). Hur som, förra fredagen firades det med middag och fest för att nu i fredags vara firande på den rätta dagen, då också med middag. Det där med ålder är intressant, visst låter väl 24 år oerhört tungt? Tur att jag än då länge bara är 23, i ungefär ett halvår till. Jag tycker om att ge paket, slå in paket, men främst komma på vad de ska innehålla. Överraskningar är bra. Idag har jag hittat en till sådan, dock inte till den bäste killen utan till en tjej.

Middagen förra helgen. Firande av Joacim och Per.


Jag var hysteriskt nykter och uppenbarligen hysteriskt glad (?)

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Jag har hittat din blogg! :)

Fin frisyr du har nu!!



Kram Anna

2009-09-28 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback