Som glimmande plåster.

Jag vinner aldrig i såna här tävlingar men jag önskar att jag gjorde det. Speciellt nu, med tanke på denna vecka. Om jag inte vinner så vill jag ha julklappar härifrån.

Idag kan jag gå lite bättre men fortfarande är det svårt, benen vill inte riktigt och balansen är helt ur funktion. Jag kan sitta men bara korta stunder. Jag lyckades äta upp tekakan utan att avbryta idag. 13 tabletter avslutar jag min frukost med och kanske det är så, det är inte bara det fysiska som är jobbigt utan det psykiska minst lika så. Jag vill ha det där armbandet, eller halsbandet. För det är sånt som gör mig glad, fortfarande.
"Love makes the world go round" ja, så enkelt är det. Men samtidigt så är silver mer jag. Fast halsbandet skulle passa med mitt Emma. Så vackert.

Här är tävlingen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback