Det är.

Jag ler med hela kroppen. Vilken låt det är. Texten, musiken, känslan. Allt.

Kärlek.

Ett hon blir till han i min melodi. Det här gör mig glad. Skratt.    

Det är hon jag vill leva med
Det är hon jag vill åldras med
Det är hon jag vill dela alla dagar  

Det är hon som leder mig
Det är hon som tar mig hem
Det är hon, det är hon som jag älskar

Kan inte leva ett liv utan dig, vad du än går finns du inom mig, mitt hjärta det brinner, det slår så hårt, ta min hand vi ska aldrig skiljas åt.


Kommentarer
Postat av: Din blivande granne

alltså, brolle. han är mitt "frikort" och det är Henric fullt medveten om... faan va snygg han är!! DOCK inte i denna video som för övrigt måste va bland de sämsta någonsin...?! Låten förtjänar något såå mycket bättre.... Men du kan verkligen de där me å hitta låtar med underbara texter :)

2009-11-05 @ 20:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback