I ljuset.

Visst är det ändå lite konstigt, hur vi länkar våra liv samman med andras. Hur vi tillåter hjärtats dörrar öppnas, välkomnar och omsluter. Men sen då? När slutar vänskap gro, när är vänskapen slut? När vännen bara blir till ett namn, ett minne, ett då. När dagar blir till månader som blir till år. När de bästa av vänner inte vet vad mitt nu är, att det här är jag, nu. Att en del av mig är lyckligare än jag trodde var möjligt, jag trodde jag var mer lycklig än vad som var möjligt tidigare men nu vet jag att det var inte ens lycka. För det här, nu, det är på riktigt.

Kommentarer
Postat av: j

ååå så sött! :) gott nytt btw:)

2009-01-20 @ 14:54:04
Postat av: Mikaela

Vad underbart Emma ;)

Det mesta i livet leder till något gott. Även om det är svårt att tro det från första början =)

2009-01-24 @ 13:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback