Samstämndhet.

Rösten är minimal och jag gör allt för att vara tyst. Svårt. Mycket svårt. Tackade ja till nomineringen, dumt kanske men det verkar ju vara min melodi. Veckan fylld av musik fick ett avbrott ikväll, jag hoppar över repetitionen för att kunna ge järnet på söndag istället. Stockholm imorgon. Globen imorgon. Coldplay imorgon. Övar ögonen på att inte tåras till favoriten. Stundvis är det möjligt, andra gången rammlar de över kanten. Kanske lite för mycket minnen,lite för mycket personlig betydelse. Trots det, hoppas jag på den imorgon, konserten kommer inte vara fullständig förrän jag får kämpa emot. Det är väl så att  även vackra minnen kan smärta. En gitarr, en natt, två röster. Så enkelt.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Creepy. Om du bara visste hur mycket jag lyssnat på den låten senaste månaderna. Videon är det inte heller något fel på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback