Med darr på handen.

Händerna skakar. Hjärtat pickar som en bomb. Pupillerna är mina ögon. Råkade ta fel värktabletter. 2*400mg ipren och tre koppar kaffe ihop funkar tydligen inte. Tilläggas bör också att jag fick för första gången detta liv smaska Ipren i maj då astmatiker bör undvika dessa piller som då hade en magisk effekt på migrän men inte längre så jag utökade förrådet. får skylla på min trötthet som gjorde att fel piller idag slank ned, men, det konstigaste är att huvudet ändå spränger som aldrig förr. Och ja, tydligen så kommer orden sprutandes ur min mun okontrollerat och i fel ordning, inte rätt dag för sånt idag. Ska träffa chefernas chef och gå hand i hand för att panta ut det som ska vara mitt. dagens bästa i övrigt är "trevligt att ha dig här så ofta. Du kommer in som en frisk vind och så kommer man på sig själv med att le, du har en underbar effekt på oss andra". Detta sagt av den person du minst anar, och ja, jag bara fortsätter le drogad som jag är. Egentligen vill jag delge om onsdagen, om skeenden och stjärnfall men det måste kompletteras med bilder och dessa har ännu inte flyttat in i min dator eftersom jag själv har varit utflyttad tills nu. Ikväll är lägenheten min igen, firar det med uppsättning av nya gardiner och förhoppningsvis favoritmat. Lunchdags med bland annat upphovsmakaren av dagens mest chokerande uttalande och ännu mer förunderligt är att denne visste mitt namn. Koffeinkick kanske är en bra kick?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback