Levande legend till stan.

Underbart! 
Ännu mer underbart att det finns en till som delar samma känslor som jag gör. Frågan är om "stadsteatern" är samma som Dalateatern(?) På gammla gymansieskolan är han en före detta student, i min värld är han en misstolkad legend som borde få mer uppskattning för att vara så genialisk som han är.

Typiskt!
Måndagens projekt blir att försöka få till en lösning på krocken som är min egen förtjänst egentligen. Jag tycker egentligen att de där dagarna i Mora ska bli suveräna men kanske jag kan få till en kompromiss på något vänster. Kollade i arkivet på hemsidan jag byggde upp för tre år sedan, eller byggde som i skrev. Skrattar åt vissa bilder mer än andra och vissa texter önskar jag att de genast försvann. Tänka sig vi jobbade 3 dyng i rad ca 16-20h varje dygn, inte undra på att vi sedan skrev som vi skrev och fotade som vi fotade.


Kommentarer
Postat av: Th

men guuuud varför har du inte visat mig denna länk tidigare??? alltså mt? hahah, nu klarnade en massa här för fröken nämligen för så fel som jag sa tt det va kanske det inte alls var när jag såg andra bilder hahah;) pusssssss

2008-09-19 @ 13:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback