Fyrkantigt.

Kan inte välja. Från fyra till två. Två är en för mycket. Hur kan det vara så svårt att välja glasögon? Jag har ju sagt att jag vill ha ett par rejält kontrasterande mot de andra så egentligen borde det vara enkelt. Men, jag hade ju såna under högstadiet, de svarta fyrkantiga (som alla numera har) och plötsligt får jag för mig att alla liknar just det paret. Lyssnar på samma youtube-klipp miljontals gånger per dag och här tänkte jag länka in det, men icke, sådant fungerar tydligen inte för mig här. Brännbollen börjar få en bra struktur, innehållet finns och flödar nu måste bara lagen göra detsamma, jag menar är dom dumma eller? Första pris är Peace&Love- pass 2009, om jag gick på gymnasiet i 3:an skulle jag jubla. Men icke. Dumt, mycket dumt.

Kommentarer
Postat av: Ella

Vilka fina tips! Det ska jag garanterat skriva ut och visa mina elever. Tack! ALlt bra?

Postat av: Jocke

Men vad är det för klipp då? :)

2008-09-05 @ 14:54:18
URL: http://jockeinthemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback