Fjärilar av lycka.

Efter att ha funderat i tre dagar på hur jag ska kunna förklara onsdagens upplevelse inser jag att den dagen kommer inte. En sådan dag kommer inte igen. De känslorna upplever man inte två gånger. Aldrig virvlar så många fjärilar i luften. Aldrig har väl knottrorna längs ryggraden varit så intensiva. Aldrig tidigare har jag upplevt en sådan stämmning vi tillsammans med alla andra i Globen skapade. Coldplay var fantastisk underbart magiskt. En endorfinbubbla svävandes över Globen rakt in i mitt hjärta. Virvlade om och rörde till utan att fråga om lov. Varje låt, varje stråf; fylld av så mycket känslor att hjärtat  blir att dunka snabbare och snabbare, berörd ända ut i fingerspetsen. Längesedan jag kännde mig så lycklig som just då, just där på vår lektare, lyckan bubblandes genom blodet.




Jag kan inte annat än instämma i denna
betygssättning. Fantastisk att vi möttes åter efter 2 års frånvaro.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Konfettiregnet var magiskt som så mycket annat under den konserten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback