En fråga.

Ett citat har grott i bakhuvudet hela dagen och så kommer jag på varifrån det är, varifrån det kommer och all dess innebörd. Slänger av mig skorna och kryper upp i min lila kontorsstol. Tittar ut, tittar bort. Tipex:ar och fyller på med nytt. Jag har fortfarande ett problem kvar att lösa innan dagen är fulländad, vem ringer/mailaar jag för att få ställa ut i Bergströms? Idag har det knackat på konstant, små jubelrop över min blomma och andra över mina glasögon. Jag vet inte. Ikväll ska jag träna. Vår gammla tillsammans - aktivitet. Det var jag och tanterna i bassängen, men bättre träning får man leta länge efter. Får bli bikini, den sportiga modellen, baddräkten är hemmahemma när jag som mest vill ha den. typiskt.

Time flies. Time waits for no man. Time heals all wounds. All any of us wants is more time. Time to stand up. Time to grow up. Time to let go. Time.


Kommentarer
Postat av: Pojken som borde skaffa sig ett jobb

Tänkte titta in och säga tack för musiktipset som har gjort min dag idag. Men det har du tagit bort, men tack ändå, älska Olle.



kram

2008-09-23 @ 14:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback