11.

För sju år sedan var jag också sjuk. I min feberyra låg jag nedbäddad framför TV:n. Hade block och penna som bästa vän eftersom jag i vanlig ordning tappat bort rösten. Extra nyhetssändning minns jag att det ropades ut och sen kom dom där bilderna som jag inte riktigt förstod; om det var jag som såg syner eller om det var verkligt. Vi lärde oss ord som taliban och fick vet att Afghanistan var ett land. Det var 2001 det. I dag i år, 2008 fyller kusin Joakim 40 år men i min värld är han fortfarande 28 och jag 10 år. Åtmindstonde är det den känslan jag får när släkten sammlas.

Kommentarer
Postat av: Al

För sju årsen spelade jag semfinal i Dm mot Sollebrunn, vi förlorade, Jag spelade vänsterback tror jag, Året efter dog min farmor, samma datum. Jag satt vid vårt gamla köksbord med min far när han berättade, det svarta bordet. Året dör på dog Anna Lindh då satt jag på tv-rumsbordet och såg på tv. I natt har jag legat och stirrat i taket i 5 timmar innan jag äntligen somna, Jag förstod inte varför jag inte kunde sova. Nu börjar jag misstänka. det är något speciellt med denna dag. Jag gillar inte den 11 september.

2008-09-11 @ 13:23:53
Postat av: Al

För sju årsen spelade jag semfinal i Dm mot Sollebrunn, vi förlorade, Jag spelade vänsterback tror jag, Året efter dog min farmor, samma datum. Jag satt vid vårt gamla köksbord med min far när han berättade, det svarta bordet. Året dör på dog Anna Lindh då satt jag på tv-rumsbordet och såg på tv. I natt har jag legat och stirrat i taket i 5 timmar innan jag äntligen somna, Jag förstod inte varför jag inte kunde sova. Nu börjar jag misstänka. det är något speciellt med denna dag. Jag gillar inte den 11 september.

2008-09-11 @ 13:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback