Ett äpple till fröken.

Tydligen så kan jag hantera kniviga situationer. Dagen har börjat bra men någon gång när datorn slogs på började det rammla in samtal efter samtal om morgondagen. Efter mycket fram och tillbaka är det löst och jag har fått en klapp på axeln för professionellt utfört arbete. Listan att göra börjar bli milslång och varje litet steg frammåt innebär att det fylls på med nytt och hela tiden hett i kanterna, det brinner konstant. Jag äter lunch framför datorn och struntar i rast, det är enklare så och just nu vill jag kasta mig i en lövhög, den utanför mitt fönster.

Kommentarer
Postat av: frissan

tycker nog det är dags för högskolan att anställa en kollega till dig... dvs mig. hihi



har håret fått ny färg eller ska vi styra upp de i veckan? jag är ledig alla kvällar, förutom träning då bara men.. hör av dig bara :)

kramis!!

2008-10-06 @ 12:48:33
Postat av: Jocke

Kastar löv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback