Dagens första rast.

Det ringer försäljare efter försäljare. Jag tvingas försvara ett förslag. Förbannar ordet förslag, verkar inte vara något som någon förstår innebörden av. Jag packar foldrar och skriver trevliga lappar. Klickara mig runt på hemsida efter hemsida och beställer allt till mässorna, åtmindstonde en första omgång. Ikväll ska jag kolla på studentTV igen för första gången på två år.  Skickar mail och tipsar om extra jobb. Massor blir gjort men den där undersökningen har jag inte ens börjar analysera.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det är lite svenskt att bråka över sånt som inte ens finns ännu. Lite som att man måste bråka för att ha något att göra :) Länken till student-tv kan du gärna få ta bort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback