Under stjärnorna.

Tillbaka igen. Återigen berg-och dalbana. Känslorna går inte riktigt att kontrollera fullt ut längre. Vi bedövar oss med god mat och bakar. Skingrar tankarna och för dem in på nya banor för en stund för att sedan vara åter. Igår var det 105-års jubileéum för Musikkåren. En lång konsert som nästan i sluttonerna fick ögonen att fyllas, faktiskt. Tror inte det blir samma sak framöver men, det innebär heller inte att det måste bli sämre. Musikkåren har betytt mer än ord och kommer så vara ävem framöver. Jublileéumsfesten var dessutom extra trevlig, återseenden är alltid spännande.

Stockholm har vait kallt. Men innomhus i mässhallen hett, stressigt och fantastiskt. Som alltid. Mer kommer. Jag förundras över hur nya vänskaper gror och blommar ut, vissa precis så som jag förutsåg och nog är det som efter Göteborg att jag är stolt över det jag varit med och skapat, banat vägen för. Det är det som ger energi, när glädjen bubblar vidare i nya banor.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du har varit i sthlm utan att höra av dig??

2008-11-24 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback