Min sort.

Testet

Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

Det mest fantastiska med test är när man upptäcker att det svret mynnar ut i är något man redan visste. Och här ovan har vi alla mina drömyrken på rad. Om man får tro på vad som skrivs verkar jag saenerligen vara någon jag skulle vilja vara vän med, därför blir jag tevksam till om det stämmer. Men kanske var detta just vad jag behövde nu, idag, här. Uppmuntran.


Kommentarer
Postat av: Alexander

Din personlighetstyp:



Logiskt sinnade, kreativa tänkare. Kan bli mycket entusiastiska över teorier och idéer. Strävar ofta att bringa klarhet i teoretiska frågor. Värderar kunskap, logik och kompetens mycket högt. Tystlåtna och reserverade. Svåra att komma inpå livet. Individualister. Ointresserade av ledarskap och makt. Deras analytiska förmåga gör det lätt för dem att upptäcka samband som andra inte ser. Fungerar bäst när de uppmuntras att använda sin fantasi och förmåga till kritiskt tänkande.



Karriärer som skulle kunna passa dig:



Fysiker, kemister, biologer, fotografer, strateger, matematiker, universitetslärare, programmerare, animatörer, tekniska skribenter, ingenjörer, jurister, brottsplatsutredare, skribenter, artister, psykologer, systemvetare, utredare, besiktningsmän, lantmätare.

2008-11-26 @ 18:52:46
Postat av: Clara

Jag fick samma som dig Emma!

Postat av: Mikaela

Hehe ja visst är det härligt. Det var himla skönt för mig att jag inte fick något helt banbrytande. Att jag inte alls passade att jobba med människor utan borde pyssla med typ kemi eller någåt sånt.

Så vad av allt som stod där har du planer på att bli i framtiden? ;)

2008-11-30 @ 10:19:19
URL: http://mikaaaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback