Umgänge

Klisterliknande känsla i kroppen. Huvudet gör förvånande inte alls ont, de där tabletterna innan 07 gjorde verkan. Det blev en bra kväll igår, en sån där kväll man bara kan ha när det inte är så himmlans planerat i minsta detalj. Men, trots duschande tycker jag känna ett viss os av Rhodos vattnet, det blev mer än vad det var tänkt och pinsamt att tröttheten slog till mitt i händelsernas centrum. Konstigt egentligen, vem hade kunnat tro att gårdagens gäng för ett halvår sedan skulle vara hemma hos mig sex månader senare? Jag älskar det här. Nyss, idag har en sävngom med Stina och co också hunnits med trots snöyran.

Lyssna



Kommentarer
Postat av: Alexander

Ser fram emot dessa veckor då om de ska bli de bästa :) Säg till när du vill ha din glass, eller kanske en kaffe eller bara sällskap :) åh hjälp vilken fin bild på mig, eller inte :) kramar

2008-05-17 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback