När sommaren kom.

Med lite för vita ben cyklade vi iväg. Slussens bryggor och båtar som tuffade förbi. En skogstur senare och ett försök till bad, ännu en långtur vidare och här badade Clara. Årets första dopp medans jag frös om tårna i vattenbrynet. Vi hamnade i en vigsel och skrattade åt resten av uddens gäster där mini Elias lekte. Smaskade på glass och nös. Trots en nästintill heldag i solen är brännan långt borta, Claras armar skiftade i kräftnyans men mina lyser lika bländande än. Vek ihop filten och påbörjade cykelturen innåt stan igen, Clara fann en annan ur sitt cykelteam på plats, åtmindstonde kunde det ha varit så. Nyp mig inte i armen, om den här dagen är en dröm vill jag fortsätta drömma för imorgon ska vi sjunga samma visa igen.
 


Kommentarer
Postat av: Clara

HAHA du e underbar!!! Kräftnyans..tack för den!

2008-05-11 @ 11:27:11
Postat av: Anonym

fyyy fan va skönt.
här sägs det att det kan bli snö imorgon (jippie...)
ses snart babe!!! /dan the man.

2008-05-11 @ 21:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback