Förlorat och funnet.

Grymt tempo på pluggandet men är ändå säker på att jag kommer kugga, kugga på sista tentan, sista dagen som student, kanske för alltid kanske för en tid. Idag har jag fått ännu mer glädjande besked (eller snarare fortsättning på gårdagens) Hämtat ut nycklar och passerkort. Det har varit en omvälvande dag och jag orkar inte ens gå in på det. Men, bankkortet är nu spärrat och mitt id ogiltigtförklarat. Hittat ett gammalt presentkort och som plåster på såren för de förlorade pengarna gett mig själv två skivor, Jascon och Melissa.

Dagens; När man släcker en ångest tänds en annan.
                 Är det så här man mår när man hemligheter har?

Kommentarer
Postat av: S

emma kom och fika med mig och prata skit. om allt och inget. jag vill höra och jag vill berätta :) jag har en plan nämligen hihi

kraaam!

(var din far hos dit i em? var nämligen en sån bil som jag fått för mig att han har (volvo c30 eller nå sånt) framför mig från blge som svängde av mot dig vid 15 snåret hihi)

2008-05-22 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback