Påskhare.

Tillbaka. Eller nått. Det stora och det lilla har hunnits med. Har likt en hare hoppat från ställe till plats. Blev bilåkande ännu lite längre söderut och värmande vår, försök till att packa med mig den uppåt men, icke. De gammla vännerna i omgångar, vin och te, snacks och morotskaka, förundran och förväntan. Ibland blir allt så självklart men ändå vill jag blunda, vi sa ju att det alltid skulle vara lika som förr men, ibland blir det inte som man vill. Nils och Henrik var i alla fall som dom alltid varit och kommer vara, det är ofattbart skönt att veta att dom är mina. Hemtenans skrivning har blvit förlängd och jag har äntligen fått koppla av fyra dygn i sträck utan att ha dåligt samvete. Glad påsk.    
image515

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback