Inlägget som inte fanns.

Skriver med små bokstäver, viskningar, läs inte.

Perspektiv på verkligheten. Var sak tar sin tid. Det hjälper inte att skjuta dem framför sig likt en skottskärra full av skit, någon gång vickar det tillbaka. Man tjänar inte tid på att vänta utan man vinner om man faktiskt vågar kasta sig ut i stormen. Springa igenom den, ta sig igenom, låta paraplyet vända sig åt fel håll och bryta det  rätt. Känslan av att känna sig fullständigt övergiven och att ramla igenom alla de där näten man trodde skulle bära genom livet. Alla gav sig av och tog mitt hjärta med sig. Dåliga dagar har alla, min har varit underbart bra men ,ändå föll det på polotröjan. Hårdhudad men ändå så genomskinlig. Larvig, darrig och febrig bara för att det blev verkligt och uppenbart. Jag insåg vad jag egentligen vetat länge nu, men, det blev på riktigt och sant. Hålla fast och släppa taget i en oviss balansgång. Jag har förresten fått sommaren säkrad, nu ska jag bara boka in en resa för att göra ett utropstecken och ett frågetecken om hur jag kunde hamna där jag hamnar, från en hamn till ett hav. 

---
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

galet du skrev typ de där för en minut sen och här klickar jag mig in!!! henko blajade om dig i telefonen så här är jag....

vi sakanr dig emma. vi saknar ditt skratt och din närvaro i nuet. kryp ur din gömma och kom tillbaka till oss, du vet ju att vi vill. utan dig är inte vi nått så det så. henko älskar dig alltid. jag älskar dig alltid och kasnke mest.... även om jag inte visar det så ofta. såg dig för nån vecka sen. du var vacker som en jäkla dag. hon brevid mig blev sur brar för att ja stirra men hoppades ju på att du skuklke se mig!!!! men men.... påsk kasnke.
alltid min, det vet du, ingen annan får dig.

pussssssss A.

2008-03-14 @ 23:12:49
Postat av: Anonym

emma.

du skriver så sjukt underbart bra. mer sånt här. mer ordbajseri och kåseri från dig. fy fan.
borde inte men...du vet nog nu att dte som skedde var bäst så, ibalnd har livet ett kosntigt sätt att ta sig till de rätta målen.... ditt mål är värt all vandring.

kramar kurre.

2008-03-17 @ 23:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback