Är du sjuk? (Vänta)

Blir arg på hela släktet. Doktorer, läkare, vitrockar. "Köp det här och det här, är det inte bättre om två veckor ring till den här läkare istället." Gå och dra nått gammalt över er. Om det inte vore för den vänliga rösten hade jag morrat men, som alltid tyglar jag känslorna tills det klickat och hjälpen jag väntat på en timme är borta. Fan. Apoteket nästa och ännu en anledning att jag hoppas att det kommande två vekorna springer förbi.

Update: En blivande doktor är bättre än ingen, kanske till och med bäst. Tack Helena.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh nu har jag hittat mig fram till din blogg!
Kul! :)
Kram!

Postat av: Ida

Via en länk?

Känner inte igen dig heller. Men man är ju inte i skolan allt för ofta, så det är ju inte så konstigt :P

2008-03-25 @ 20:13:37
URL: http://drinkitup.blogg.se
Postat av: Ida

Jaha, Cissi :) Hon bor ju tillsammans med min klasskompis Mimmi :)

2008-03-26 @ 19:44:32
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback