Mot tåget 1.

Ville inte vakna. Ville fortsätta leva i den verklighet jag upplevde i kudden. Samma dröm om och om igen en hel natt. Underbara dröm. Kom igen då, verkliga dröm. Nyp mig inte i armen, utan låt mig låssas om så bara för en dag. Solen skiner efter regnet och jag beger mig söderut. På schemat står uppläggning av fyra byxor, kanske en engel- vända om den mumera stockolmsboende är kvar i lilla staden. Vilken intensiv längtan. Tillåt mig himmla med ögonen och flyga runt idag, längtar redan tills kvällstid då jag får mula ned mig i kuddarna igen och fortsätta. Tåget går om en timme och innan dess måste jag för en sekund ta mig ur bubblan och hitta kläder, packa och diska. Snart hemma hemma.


Kommentarer
Postat av: Dboy

du vet väl att om man drömmer samma sak om och om igen så blir det sant:)?

haha;) ses senare!

2008-06-30 @ 10:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback