En vanlig onsdag.

Vill dra ett täcke över huvudet. När man släcker en ångest väcks en annan. Snart hemgång, väntar på besked. Näsblod i en timme är ett talande tecken kanske men, det är samtidigt något som får vänta. I Stockholm skiner solen, jag vill också. Längtar men fasar inför veckan, hur ska jag finna lust att leva på dagarna när jag bara längtar tills nätterna. Snart fotboll och en viss känsla av att jag kommer sprida ilska finns, taggarna är vassa som en igelkotts men som alltid är jag en mästare på att dölja dem väl tills det inte går längre. Kanske jag borde ryta ifrån oftare, förvåningen var ju stor och ganska skrattretande.

Ett telefonsamtal senare och taggarna är nedvässade.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Klassiskt feg emma. Du får hyra in mig som kan skälla ut och sätta skräck i lite folk som du tycker förtjänar det :)

2008-06-19 @ 11:54:48
Postat av: Jocke

Men all cred till "den nya emma" i onsdags.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback