En oxes ironi.

Juni: Äntligen kan du slappna av och njuta av känslan att du har det mesta under kontroll. Du har skapat nya rutiner på jobbet och det börjar ge effekt. Du har inte samma behov av att övervaka allt som sker utan tillåter dig att vara ledig mellan varven. Du är en sann konstnärssjäl och behöver få utlopp för din kreativitet. Det blir en lugn period för dig. Du kommer ikapp både hemma och på jobbet.
Juli: Familjen står i centrum under hela juli. Du känner att du försummat dina närmaste och det vill du ta igen nu.
 Du unnar dig att leva för stunden vilket är ovanligt för Oxar.
Augusti: Du träffar många intressanta människor den här perioden. Du är mer benägen att släppa in nya människor i ditt liv. Venus påverkar dig positivt och det märks inte minst på din öppenhet.

Och samtidigt sammanfattas året;
Under våren får du möjlighet att prova nya utmanande men tids­krävande uppgifter. Du känner dig förvirrad av all positiv respons som du plötsligt får. Ekonomin blir stark under höstmånaderna och du kan unna dig något onödigt och dyrt. Är du singel kan du räkna med ett intressant 2008. Du kommer att möta många nya spännande människor och du saknar inte tillfällen till romans. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh emma vart hitta du de där horoskopet?? känner plötsligt ett behov av att läsa kräftans horoskop haha undra om mitt är lika positivt som ditt...?? fika!?! kraam!!/s

2008-06-15 @ 22:55:22
Postat av: Alexander

Hahaha, tar alla tillfällen till romans ;)

2008-06-15 @ 23:05:16
Postat av: Jocke

Jag gillar speciellt Juni :) Men vet du, Juni är inte slut ännu. Fortsätt rocka Infon! FYI, jag är också lite sugen på att få veta var du hittat det här horoskopet :)

Postat av: Emma säger:

eftersom "vissa" (;)) uppenbarligen funderar på om jag klippt och klistrat (?) så ja, lite, detta är godbitarna...det där om att jag ska ha lång semester juli kapade jag bla

elle.se är sanningen

2008-06-16 @ 15:10:00
Postat av: Jocke

Elle.se är noterat och antecknat som bärare av sanningen :)

2008-06-17 @ 01:10:13
URL: http://jockeinthemoment.blogg.se/
Postat av: jenkan.

fy faaaan va jag skrattar!!! "du skanar inte tillfällen till omans";) och det där med ekonomin;P hahahahah

när kommer du hem?

pusss

2008-06-17 @ 13:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback