Bo i väska.

Idag fast för ett år sedan packade jag väskan för en vecka. For till Uppsla för riktig vänskap och kärlekens skull. Upplevde de bästa av dagar och nu, ett år senare känns tiden då längesedan men samtidigt som nu. Det smärtar lite, kanske på ett bra sätt, för om det inte hade smärtat skulle det betyda att det som var inte betydde lika mycket som det gjorde och för mig, ja för mig var det allt. Snart bär det av igen, nästan samma syfte och jag tror magen kommer göra sig hörd när gatorna vandras upp och ned igen och när vinden blåser i träden. Uppsala blev något mer än bara en stad. 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så många platser så många minnen. blir de för mycket så reser vi bara iväg. Du och jag bort från allt. Håller mina tummar för dig med.

2008-06-22 @ 17:42:58
Postat av: JS

Hoppas att du hittar det du söker. Du förtjänar det absolut bästa, det bästa för DIG. Hoppas att du finner att det finns folk i din närhet som vill vara där för din skull, på dina villkor. Kanske finns de närmare än du tror. Kram

2008-06-22 @ 17:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback