Mot kusten.

Semester. Aldrig tidigare upplevt något annat än sommarlov men nu; semester.

Är så mycket jag måste hinna göra. Springer runt i lägenheten, packar upp och packar ned. Råkar nudda mina brännskador och skriker. Funderar över hur många linne man kan få plats med (?), över varför tiden alltid går så fort när man önskar den stod stilla. Längtar tills imorgon, det liksom bubblar inom mig igen av glädje, hoppas på att jag är lite efterlängtad. Förväntningarna inför vad som ska komma är obefintliga, för jag vet vad jag vet; att de närmsta dagarna kommer bli sommarens bästa dagar. 

Clara, Alex och Helena. Kan inte bli bättre. Lyckorus.
 Mot västkusten 07.40.

Kommentarer
Postat av: Al

Mobilen kommer vara extra nära mig hela tiden du är här i väst. men skynda dig nu. Solen och havet väntar på fröken Ludvika.

2008-07-27 @ 17:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback