Lista.

Försöker bocka av saker och ting. Bra och inte bra. Sämre och bättre. All info kring peace and love är skickad och examensansökan blir mer och mer fullständig tills jag upptäcker att intyget som var det första jag skaffade är borta. Vet att jag skjuter på det riktigt viktiga; framtiden men, någon sa "att leva med att fundera över då eller sen är att missa nuet", och banne mig, just nu orkar jag inte bry mig. Gabi kommer jag inte hinna träffa, fastän jag vill mer än något annat fungerar inte tiderna som de ska. Remember last summer istället och skrattar åt att jag ser ut att vara lika mycket elva år som hon.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Confetti är sökt. vad ska jag komma tillbaka till?? å din skitkamera borde brännas, förvränger folks ögon å har sig.



Kram

2008-07-15 @ 20:03:24
Postat av: Ullis

Hej hej! Hur står det till med dig? Pysslar du med över sommaren då? Kram Ullis

Postat av: A

Du är då underbar, får mig alltid att le. Jag kankse kommer upp igen i augusti nån gång, men först ska ju du komma ner till mig och hälsa på.

2008-07-16 @ 18:55:57
Postat av: kossan (haha)

vännen! kom på en sak, vad ska du söka för jobb (och varför??)?? var så borta och trött när du ville ha min CV (du vet varför...) så jag kom inte ens mig för att fråga varför haha! så kan det vara... FIKA!!!! jag är ledig tis - tors nästa vecka... sen får du ju inte missa när kusin T mf sjunger å spelar Cash-låtar på magasinet på lördag nästa vecka!! :) kraaam!

2008-07-17 @ 08:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback