Hallon.

Tömde kameran. Bilder som jag länge inte velat ta bort är nu borttagna och istället arkiverade i datorn, egenltigen säkrare så men, ibland gör det lite för ont bara. Bilden från igår får det att vattnas i munnen.

Svensk äkta sommar fångad på bild. Det var värt myggbetten. Hallonen var underbara.

Snart är det färdig packat. Kameran får inte glömmas. Mycket som ska dokumenteras, speciellt puppyögon och Claras roliga miner. Liksom försöka samla stunderna på bild för att klara av avståndet tills nästa gång.








Kommentarer
Postat av: Heidi

Kom o hälsa på i mitt crib.

Hoppas du har en monsterkskön kväll! =)

Postat av: Anonym

Jag ska skaffa mig ett par riktigt mörka solglasögon tills du träffar mig, eller så ska jag kisa hela tiden.

2008-07-28 @ 00:00:10
Postat av: Jocke

Och den bilden såg ju inge lockande ut... temptress

2008-07-28 @ 12:06:54
URL: http://jockeinthemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback