23 juli.

Förresten. Namnsdagsfirare som jag är. Samtal om presenter som väntar hemma. Emma i dag. Den här dagen brukar firas vid Rämens strand, och iår, idag känns det nästan som om det så görs, naturen här påminner om den som varit mina sommrars sommrar, kanske är det därför jag känner mig som hemma. Blev uppmanad att ta en bild på mig själv dagen till ära, bilden nedan är resultatet och beskriver tyvärr allt för tydligt dagens sinnesstämmning, nu fyra Ipren senare känner jag mig mest skakis och seg men nu ska det jobbas igen.


 


Kommentarer
Postat av: Clara

Nämen!! Ser jag en lite fläta där till vänster??? Cooling på hög nivå!

2008-07-23 @ 23:33:32
Postat av: JS

Sa ju att du inte skulle gå tillbaka till jobbet. Oavsett, även nerdrogad med ipren ser det trevligt ut i sälen.

Postat av: Emma

Attans, att jag inte tnkte på det, skulle ju överraska dig med en fläta när jag kommer ut snubblandes ur tåget på måndag (haha) Jag har övat!!



2008-07-24 @ 14:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback