Ny i klassen.

Blev presenterad som en inventarie. En inventarie? Kännde mig plötsligt ännu mossigare. Nästan yngst men ändå presenterad som en gammal gråhårig tant i papiljotter. Men, jag tror de andra funderade hur det kunde vara möjligt, att jag som var yngst hunnit mest och på något sätt var nog inte presentationen av mig som MKV räv så hemsk utan rätt cool. Tydligen har jag satt mina avtryck på institutionen eftersom de har koll på att jag finns kvar frågan är bara om den kollen har en positiv eller negativ klang, jag tror positiv eftersom föreläsaren harklade sig och höjde hakan innan han presenterade mig, en inventarie här i huset.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha åååh va roligt att du är som en "gammal" räv haha :D nu får du visa alla vart skåpet ska stå!! ;)

åååh emma här äre flytt för hela slanten, i helgen är du välkommen hem till mej å sunebus på lite fika!! :D:D:D vi har MASSOR att ta igen!! KRAAM!!

2008-02-26 @ 22:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback