Mellan dig och mig (mellan dig, mig och alla de andra)

Intern humor är nog den bästa. Även om den började som intern mellan tvåtal är den numera vida spridd men ack så klockren.  Alex taggar idag har gett upphov till skratt gånger flera. Ännu roligare när x ringer och frågar vad det där "puppy" egentligen betyder den här gången och vi trasslar in oss i gammla minnen och dåvarande uttryck. Försöker hitta ett kort utan den där blicken, men sant som det är sagt, den är en del av personligheten, inte min utan din.  Hittar den där lappen från hejdåkvällen och skrattar ännu mer. Vissa äger inte bara talets förmåga, utan är. Bildvalet skulle egentligen varit ett annat, men bara för att bilden är så rolig väljer vi denna; man kan skratta åt valfri medverkande. Vissa verkar ha delat på samma hårfärgs-färg. Och ja, trots så icke verkande är nykterheten hos personen i mitten total,de andras tillstånd varken tänker eller vågar jag uttala mig om. Frågan är vem som är mest puppy här (?) av de där som doppat håret i samma färgburk.



Kommentarer
Postat av: Jocke

Har jag verkligen godkänt den här bilden? :)

Postat av: The no puppy man

emma ser mest ut att trivas i sällskapet så hennes blick är ju någon helt annan. " vissa äger inte bara talets förmåga utan bara är" Vad är det jag är??? fattar inte. å vad det gäller puppy ögon så vinner jocke lätt.



så nu kan du ta bort den hemska bilden igen =)

2008-08-27 @ 12:11:20
Postat av: Jocke

Oh no, jag spelar inte i samma liga och glider in på en bekväm tredjeplats i den kategorin.

2008-08-28 @ 20:29:28
URL: http://jockeinthemoment.blogg.se/
Postat av: Emma säger

och 1:an intas av mannen till vänster.

2008-08-28 @ 21:57:13
Postat av: mannen till höger

precis mannen till vänster från emmas perspektiv

2008-08-28 @ 23:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback