Jag tycker hon är så ful som är så smal. Tänk om jag ändå vore lika ful som hon.


Sammanställer utställarförteckningen igen, om och om igen för att revideras ännu en gång till.  Rös när Kallur var för energisk och föll. Fick utstå kommentarer om min likhet med de båda systrarna och jag börjar vänja mig. Jenny intrervjuades och ja, jag kunde erkänna att likheten kanske fanns. Här går alla på olika dieter, jag förösker att inte ta åt mig men visst gnager det i huvudet. Citatet ovan är dagens mest komiska trots att det är taget. Vi pratar framtid och vilken tur jag haft. Vi pratar erfarenhet och de förundras över min blotta ålder, jag myser. Jag berättar om minnsesvärda stunder och bilden ovan är en av de stunderna, kansk einte själva bilden utan snarare där detta utspelade sig. Vilken vår det var egentligen. Roligast av allt är att jag, Stina och Ola är samlade i samma hörn, det här blir något att visa för barnbarnen.

Kommentarer
Postat av: Stajna

haha men eeemms! vart har du fått tag på den där bilden?? jag har inte sett en enda från den där fotograferingen?! jag vill se, jag vill se, jag vill seee!! hihi

hoppas allt är bra- nu jädrar måste vi ta en fika snarast!!!!

PUSS

2008-08-18 @ 18:18:37
Postat av: Emma säger

Stajna: man har väl umera en lite större bildbank at work;)

haha. JAAAA snart!

2008-08-18 @ 20:33:05
Postat av: Alexander

Du vet väl att citatet om snällhet var det du som sa =)

2008-08-18 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback