En nybörjares bekännelser.

Nya vindar viner som skrivet. Gårdagen blev så bra som den kunde. Jag är nöjd med min insats och ännu mer nöjd med mina hjälpredors arbete. Den 25:e har passerat och tydligen har lönen anlänt, att jag inte lär mig. Och nu sitter jag här, lite småfnittrig av underliggande trötthet men också någon form av glädjesprattel. Jag är trots allt nybörjare och kanske är det därför. Betala räkningar är faktiskt roligt när man har en sådan dosa som jag har, lite annorlunda och extremt rolig att använda. Dock, det finns en önskan om att räkningarna var färre ( vadå premiebetalning?) men samtidigt är dosan så rolig att använda så att högen idag är stor är helt ok. Ledig dag idag, eller nästan, börjar jobba runt 15, jag ska itllbringa dagen med shopping.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Kul att nån kan hitta något roligt med att pengarna svischar iväg nästan fortare än de damp in :)

Postat av: Emma säger

är det någn så är det väl jag;)

2008-08-28 @ 10:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback