En av de sju dvärgarna.

Trodde inte det var möjligt. Möjligt att vara så här trött. Muciserandet igår var en energiinjektion men ändå, så trött. En tåggresa i mörkret och en massa jobb innan jag kunde checka ut. Skatteåterbäring och invigning av ny plattång är dagens hittills mest spännande händelser. Återbäringen var lika positiv som jag minndes och plattången förträfflig, men, vädret. Vädret som får hårt brännande arbete att vara bortkastat. Bilder från helgen börjar dyka upp. Minnet återvänder sakta.


Kommentarer
Postat av: d

oj oväntat men sant, första gången du ser nyktrast ut på en ruppåbild ems. ;) haha

fan att det inte gick att få till dte den här veckan... men men, har man väntat länge kan man vänta ettt tag till:)

pussar

2008-08-13 @ 11:22:05
Postat av: Guno.

dockan emma i farten liksom:)Kul att du hade kul i lördags iaf, för det syns ju både på bilden och på dina skor igår (trodde du jag gick på bortförklaringen?)

badrummet är nästan klart, du får komma och inviga det nästa v:)

2008-08-13 @ 15:29:29
Postat av: lasselookalike:)

somliga saknar dig mer än andra. komihåg det.

tack för en toppen promenad, aldrig har väl la varit så underbart. kramar och ses snart hoppas jag (inte ska det ta lika lång tid iaf)

2008-08-15 @ 13:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback