Det är den här dagen som kommer minnas som dagen före.

Sant som det är. Fyrverkerikonserten skapade glädjerus genom kroppen. Eldflagorna skapade små hål på uniformsmössan men det hör till. 25-års jubileéum och jag har varit där alla mina år. Från liggvagn till musikant. I övrigt så är det mesta som bäst när jag är uppe på knoppen av berget. Som en liten tillflykt. Värken i benen har avtagit och nu hoppas jag det så håller i sig. Idag ska det förberedas inför morgondagen, siffrorna på antalet nya studenter varierar från 2000-5000, jag vet vad jag hoppas på. Om solen skiner lika strålande som idag kommer imorgon bli den perfekta inledningen för de nya studenterna som har 3-5 års studier framför sig. Ganska häftigt att jag varit där, gjort det. Fick i fredags lite välbehövligt berömm, att jag lyser upp när jag vandrar in i ett sammanhang, att mitt leende smittar, känns faktiskt underbart att höra speiellt när det kommer från riktigt oväntat håll. Imorgon får inget gå fel, jag sk ale konstant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback