Alla var där.

Låt det livsviktiga få vara livsviktigt. Skruva ned för kärleken. För stunden.



Börjar vakna till liv. Gårdagens festligheter var dimmiga. Inte bara av regn och dis. Efterlängtade återseenden och värmande kramar. Malin var banne mig som en vandrande solstråle, precis som ett födelsedagsbarn ska vara. Vi pratade och ventlierade, liksom hittade ett hål att andas i. Konstigt, korten som igår fanns i kameran är borta, kanske tur eller otur. Blev sent men kunde blivt senare. Promenaden hem var onödig, natten borde ha fått fortsätta där på andra sidan stan.  

Kommentarer
Postat av: jenny

nån som är trött efter veckans bravader;)?

hoppas gårdagen vart skoj.... hihi. här är det jätte tråkigt. jag vill veta allt om igår, ring! och duuu, såna där fula bilder får du inte lägga upp;)!!! pusss

2008-08-10 @ 19:36:55
Postat av: A.

och bara för att du är du förstår jag dom där kursiverade orden. jag vet när du skrev dem och jag vet vad de betydde då. en värmande kram.

/

2008-08-10 @ 19:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback