Vår.

Gräset är grönare. Nu händer allt och inget. Almenackan är som en bomb. Pilar kors och tvärs, telefonen har ringt konstant och dagarna är överfyllda. TV4 pratar om positiv stress och kanske är det så, att stress i lagom mängd är positiv, kanske presterar jag lite bättre i tuffa situationer. Göteborg om två veckor, tyvärr blir det bara jobb och inte umgänge som jag önskat. Men, även om hon då är på andra sidan jordklotet i solskenet så känns det ändå lite närmare när jag befinner mig i hennes stad.

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag tror jag ska forska kring stress en vacker dag. Jag presterar bäst under stress och trivs som ett as då jag är på gränsen till att tappa kontrollen pga att jag har för mycket att göra. Under en kortare period i alla fall. Å andra sidan tror jag inte att detta är nyttigt utan att det kan leda till att jag en vacker dag kommer få en hjärtinfarkt eller två...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback