Sängläge.

Jobbar fast jag inte får; planerar nästa veckas resor. Pratar med Henrik och han menar att mina nuvarande bravader är precis vad man vill läsa om på blogg. Inte. Jag kan bara konstatera att kirurgtejp är fenomenal till det mesta. Att slangar gör ont. Att stygn kliar. Att inte kunna klä sig själv är förnedrande. Att höra Henrik säga "jag är jätte lycklig" är galet uppiggande. Jag har tråkigt, jag tappar ord och jag vill ut i solen. Men jag kan ändå instämma med Henrik fast, med vissa korrigerigar; det kan bara bli bättre nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den 1 maj rullar jag in!! och stannar så länge som en vecka :D pussar

2008-04-04 @ 00:07:18
Postat av: Anonym

Hej hej! Hoppas allt är bra, i alla fall bättre :) Ses
när vi kommer hem. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback