Över en kopp kaffe.

Klockan har just passerat lunch och jag har kramp i smilegroparna. Gigantisk blombukett och nybakta kaloribomber kombinerat med samtal om allt. Trots åldersskillnaden är det som om vi alla var på samma ställe. Mina "arbetskamrater" och det känns så underbart bra, hoppas allt går igenom och detta kommer vara mitt i minst ett år framöver. Jädrans vad jag hoppas och vill det här. Människor som bryr sig och ser. Pusselbitarna faller på plats och deras kommentarer och åsikter väger tungt.

Kommentarer
Postat av: you know me by my second name. D.

ska du fira födelsedán i Luddis? HOPPAS för isf kommer jag hem för din skull och tar med mig the honeyhoney kusin;P (om så önskas(?);))? oops, där avslöjade jag just min present till dig typ;)
kramaskramaskramas

2008-04-11 @ 13:18:20
Postat av: O.

god dam it!! fan emma, kom hit nån gång då. tydligen är jag den sista som får reda på nått (fan!) packa väskan och dra hit, öland på våren är det bästa som finns och det är ju en kanon kombo om du kommer också:) måste ha nån att fota så dra hit NU. tänkt en massa och nu känns läget mer rätt än nånsin för att ses. (haha och där fick alla reda på det;))nä men ärligt tror vi båda behöver go lite crazy och öland längtar (och annars så SKA vi ses i sommar och då kommer du inte undan oavsett läge...) kramas hughug.

2008-04-12 @ 14:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback