För många timmar.

Dagarna är plötsligt alldeles för långa och timmarna tickar för sakta. Längesen det var så här, längesen jag var fömanad att inte göra något alls, inte kunna göra något. Jag har ont fortfarande, benen sommnar, armarna domnar bort och klockan bara segar sig frammåt. Fem minuter uppe innebär en timmes sömn. Två dagar kvar innan omläggningarna avslutas, kan bara hoppas att det gör att jag kan gå och sitta igen. Blir en massa av det där som inte borde göras, men lite av sånt som faktiskt borde göras oftare också. Kolla på gammla bilder och skratta åt hur konstigt det kan vara och framför allt kan bli. Hur hårfärger gått, vänner kommit för att sedan bli till en sån där jag nickar till när vi möts men inte alls känner längre, upplevelser lagts på hög och skratten bubblat. Mest glädje men lite stick i hjärtat också, tider som aldrig mer kommer åter. Tre år sammanfattade i få bilder, bilder som säger mer än tusen ord. Några av de bästa stunderna, med några av de bästa;
  
och många, många mer...


Kommentarer
Postat av: Emma 2;)

guuud så söt du är!!! åh:) vill bara kramas nu!!! hoppas du mår lite bättre iaf, jaf blev att må strålamnde efter dessa bilder iaf;P hur går det med allt annars? lever du? skrattar du? du fattar.... saknar dig alltid.

kramar

2008-04-02 @ 17:10:05
Postat av: Clara

Nämen, inte bara en utan två bilder =) känner mig hedrad! Puss

Postat av: Majsa

måste säg att jag blir rörd över att få se mig här söta Emma! :) Hoppas du kryar på dig och om det är till nån tröst så ligger jag hemma o är sjuuuk som en gamling med feber och snuva och allt därtill! Pussar!

p.s jag har bokat biljett till falun nu! :D

2008-04-03 @ 14:20:36
Postat av: Ludde.

puuuuuuus!!! miss you babe.
kramar från söder:)

2008-04-03 @ 15:17:53
Postat av: secret man

gullunge, fan va jag saknar dina lockar. här regnar det, jag vill skratta åt hur ditt hår blir trollhår på sekunders minuter. finns alltid här, oavsett vad som sker och vad som skett. du och jag liksom ba;)

kramar mr.secret man så klart!!!!

2008-04-04 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback