Fel destination.

Fruktansvärt trött. Nu räcker det. Akuten om natten är inte vad jag vill. Imorgon blir det äntligen jobb, fast jag har lärt mig senaste tiden att inget blir som planerat. Jag hade planerat att spendera vårens helger på resande fot, för hur skulle jag annars stå ut, nu är det snart maj och inte en enda av de där resorna är genomförda. Geilo, Uppsala, Göteborg, Linköping, Stockholm och allt det där andra. Att bo i en resväska, istället verkar jag bo på akuten och om en vecka är jag ett år äldre och storebrors förändring har påbörjats.


Uppsala 2007
Uppsala som skulle bli hemma, nu är det borta och hemma är här.

Kommentarer
Postat av: A

Jag tar gärna med dig ut i världen :)

2008-04-17 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback