En förändringens dag.

Ibland. Ibland när jag går förbi trafikskolan, min granne, möts jag av ett sånt där leende som betyder; Jag har fått körkort. Varje gång föflyttas jag tillbaka till den där vinterdagen. Vinterdagen där snön kommit under natten, dagen då jag körde upp och plötsligt skrammlade vuxenpoängen till. Det var en dag, en kväll som alltid kommer vara speciell. Inte bara för kortets skull utan för allt det där andra som tog sin början. En underbar kväll vid hoppbacken med champange och vin i mängder. Allt var galet och suddigt. Fackeltåg och skogstur, curling och buffé. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jaaaa hahaha va fiiiint där med hand för ansiktet. bra bra, stina. tjusigt värre haha

puss!

2008-04-17 @ 09:48:19
Postat av: Henko.

ÅH du den kvällen glömmer nog ingen, varjen du jag eller den tredje parten. Det var nog det vackraste jag sett.
Ses i veckan kanske?

2008-04-17 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback