Det man inte har i huvudet får man ha i väskan (eller?)

image593Tydligen är jag dåligare på att gömma saker än vad jag anade. Uppenbarligen har jag ännu dåligare minne. Städning av garderoben innebar fynd av nya väskor. Nya som i att prislappen sitter kvar. Lite senare ringer telefonen och tydligen har någon städat min andra garderob och gjort ungefär samma fynd där. Summa; x antal "nya" väskor jag missat och den där nyhetskänslan är som bortblåst, undrar vad jag tänkte när jag stod i kassakön med dem som sällskap.

Kommentarer
Postat av: H

du borde fixa utställning tycker jag; )
kramar syster yster

2008-04-08 @ 20:27:18
Postat av: Alexander

Skönt att veta att man inte är helt ensam, samtidigt som jag inte önskar dig den smärtan som den skapar, och det verkar som om du har mer smärta att utstå nu så det räcker. Vad sägs om att få bjuda på en kaffe nån dag. fördriva några timmar av våra kaosartade liv och tänka på annat? /A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback