Den bästa av sommrar (08?)


Sommarminnen eller nått sånt. Stockholm boggie. Konstiga dagar galna nätter. Johanna (min hemliga idol och gud sedan mötet då; 05) jobbar på Aftonbladet och jag är nöjd på mitt sätt, jag har säkrat sommaren och snart, snart hösten och framtiden. Johanna är imponerad av mig och det är storslaget, nästan så bra att jag sjunger. Spelar roll om man har ankrumpa och tar plats i några veckor till, det ska väl kanske kännas att man lever (typ). Finns nått bra med allt, kanske är jag inte lika rädd för stick längre, det har stuckit länge i mig nu; smärta, lycka och nyss nålar men mest glädje fast senaste veckan uppblandat med irritation. Stick mig mer, getingstick av bubblande glädje och skratt. Västerbron och jag vill bada vid mina sjöar; Väsman och Rämen eller en badbollsbadande med en fnissig Sofie. Sommartiden (hejhej). Malin tror den här sommaren blir bra; jag tror den banne mig blir bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback